Konfiguracja poczty

1. Uruchom program Outlook Express.

2. Z górnego menu wybierz "Narzędzia", kliknij na "Konta".

1

3. W okienku które się pojawi kliknij "Dodaj" a następnie "Poczta".

2

4. Podaj swoje Imię i Nazwisko lub Pseudonim.

3

5. Podaj swój adres e-mail np. kowalski@modos.pl .

Jeśli zarejestrowałeś pocztę we własnej domenie to zamiast modos.pl
wprowadź np. twojanazwa.pl .

4

6. Wpisz adresy serwerów poczty przychodzącej i wychodzącej.

Jeśli nie zarejestrowałeś poczty we własnej domenie adresowej to dla serwerów poczty przychodzącej i wychodzącej będzie to adres modos.pl. Jeżeli posiadasz własną domenę np. twojanazwa.pl, to wpisz ją w pola dla serwerów poczty przychodzącej i wychodzącej.

5

7. W pole "Nazwa konta" wpisz swój adres e-mail oraz podaj hasło.

6

8. Kliknij "Zakończ".

7

9. Ponownie z górnego menu wybierz "Narzędzia", kliknij na "Konta".

8

10. Zaznacz nazwę swojego konta i kliknij przycisk "Właściwości".

9

8. Przejdź na zakładkę "Serwery" i zaznacz "Serwer wymaga uwierzytelnienia",
kliknij przycisk "ok".

10

Teraz możesz już bezpiecznie wysyłać i odbierać pocztę!

Jeśli wykonałeś powyższe czynności a poczta dalej nie działa to skontaktuj się z naszą
pomocą techniczną poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń - tel. 65 526 20 88.

Wszystkie artykuły z działu pomocy: